xoxolovexoxo

Direktlänk till inlägg 5 november 2011

Don't cry say fuck u and smile ♥

Av Diana Nordström - 5 november 2011 15:01

Hej!

I'm back haha ne men vaffan gör saken bättre att göra så som jag skrev i det förra inlägget ?

Ne nu jävlar jag ska inte deppa mera oavsett hur ont domma sakerna gör såklart jag kommer o sakna det jag förlorat eller vara ledsen över vissa saker, Min syster elin har fått mig att inse att man ska leva livet, våga leka med livet !

så nu kickar jag igång igen och inget ska hindra mig från att lyckas så om ni försöker så skjuter jag er !   

Så idag ska jag börja bygga upp allting igen ska börja med att ge tillbaks med andra ord hämnas fast inte överdriva om man ska hämnas ska man göra på rätt sätt och jag vet exakt hur jag ska spela detta spel så se upp haha 

jag börjar alltid på grunderna genom att se vilka fel ens motståndare gjort och vet hur man ska bearbeta skiten med andra ord försöka klura ut hur man själv vill att den ska känna med andra ord om man vill att motståndaren ska känna ilska ja då ger jag tillbaks på exakt samma sätt och håller på med folk i omgivningen som gör att han tröttnar och lackar ur det är en enkel plan men den funkar ! tro mig !

Jag kan berätta om en sak :


Kärlek är farligt ge dig aldrig in i något som du vet du inte klara av, om du verkligen känner att det är honom/henne jag vill ha men tror inte att du orkar försöka, istället för att ge upp kämpa för det du vill ha ! det kan handla om mer än bara kärlek också ! det jag menar med att kämpa är att få den man gillar att jaga dej, det enda sättet att få henne/honom Få inte honom/henne att känna att :jag vet att hon/han inte kommer sluta tjata om mig så jag kan lika gärna dra ut på det. det jag försöker säga är att ge inte honom/henne makt att få dig må dåligt !

Han/hon ska få dig att må bäst ! du ska känna att han/hon kämpar för dig att hon/han ringer eller messar och frågar vad du gör, eller skriver/ringer emellanåt det betyder att han/hon tänker på dig och bryr sig om dig, utnyttja det så gott det går.

Om hon/han inte skickar några sms eller aldrig ringer dig eller frågar när/var man kan träffas så är det lika bra att släppa hon/han, det är inte värt att kämpa för nått som inte känner likadant tillbaks. Det finns över miljooner människor i världen och 9 miljoner här i svergie, och det finns människor som skulle göra vadsomhelst för att få en som just dig, så lägg inte ner tid på nån som alltid får dig o må dåligt, eller som inte bryr sig tro mig det är inte värt det ! Lev livet du kommer må så mycket bättre ! jovisst man är störtkär och jaa man kan tycka att denna bullshiten inte funkar eller är sant men det är den ! tänk såhär ' hur skulle jag göra för att få  hon/han att tycka bra om mig' ?

Jag själv älskar att få sånna här gulliga sms där det står " jag älskar dej " eller " vad gör du älskling " eller " när kan du träffas? jag saknar dej " och jag verkligen äälskar dom som ringer mitt i natten för att säga " Godnatt, jag älskar dej och längtar efter dej " eller ringer för att fråga vart jag är och vad jag gör, men det är jag och jag vet det kanske är lite mycket begärt men det ä vad jag 'Älskar' att få av den man är kär i men alla tycker olika eller hur ?

Och det är varken fel eller rätt det man tycker för alla har lika mycket rätt att älska sånna här saker som att hata dom . Just sayin jag har inte hittat den där riktiga stora kärleken för man kommer ju bli sråad av kärleken många gånger innan man hittar den stora kärleken, jag har hela livet framför mig javisst men lev din dag som om det vorde din sista för livet kommer inte i repris.


och P.S bli inte för desperat, ju mer du håller om det man älskar ju mer glider man ifrån den,


Och ett tips för er killar: tjejerna vill att du bryr dig och skriver gulliga saker det vet jag att alla gör. Och alla tycker ju att " gulliga " saker är olika men man får helt enklt chansa och det du tycker är gulligt kanke hon tycker är gulligt.

Tjejer är komplicerade och lite tempramentsfull men vi tjejer kan inte rå för det    


Och ett tips till tjejer : Killar hatar när du hela tiden ska hålla koll på honom jag vet det eftersom jag också har hållit koll på en kille, killar tröttnar så jävla lätt och då drar dom vidare och dessutom så gillar killar utmaningar så låt honom få kämpa lite extra haha lek lite det är liksom inte olagligt att busa lite om ni förstår vad jag menar " låt honom inte styra o ställa allting " men det är ju klart att lite grejjer ska dom få bestämma men vi tjejer har så mycket makt och ja det har killar med men vi tjejer är det känsliga könet så vi är lite mer åt det bossiga hållet medans killar är " hon är min, bara min " det är ganska gulligt faktiskt   


Men nu ska jag duscha !!

pussheej !! :*


    

slängde bara in två bilder en på mig och en bild jag hitta som var lite sådär smått gulligt !   





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Diana Nordström - 20 november 2011 17:00

hej :D  Länge sen nu .. hahah jag har inte orkat blogga, som jag inte gjort på alla andra bloggar jag haft, men men men men jag veti nte vad jag ska srkiva om, jag kår bättre än vanligt :D  Im back , typ :)  ajaaa nu ska jag åka t Stenkullen he...

Av Diana Nordström - 14 november 2011 10:19


    Dagen börjar med att jag Vaknar upp i Tuve och ska senare ta bussen till skolan så kommer jag på att jag bara har fritids kort med mig , lyckat ! (Y) ...

Av Diana Nordström - 13 november 2011 13:15


hejsvejs ! Nu har jag precis duschat och nu sitter jag och lyssnar på musik :p jag vaknade alldeles för tidigt idag,jag vaknade vid tio för att min väckarklocka ringde ! FUCK U VÄCKARKLOCKA ! :o   haha ja jag är knäpp men lev med det    B...

Av Diana Nordström - 12 november 2011 15:51

hejhej ! Nu sitter jag i Tuve hemma hos min syster :D Jag har precis kommit hem ifrån stan vi har varit i femmanhuset och köpte en ny mobil till Robban    HAHA han vet inte hur man gör med touch oså köpte han en xperia ray .. Lyckat xD Det är...

Av Diana Nordström - 10 november 2011 11:51


hejsvejs!  Det blir ingen skola idag igen, det skulle bara varit jobbigt att börja gråta inför alla så istället så sitter jag hemma och gråter, Mycket bättre !  Idag har jag äntligen fått sova iaf lite längre med tanke på att jag somnat 3 på natt...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards