xoxolovexoxo

Alla inlägg den 4 november 2011

Av Diana Nordström - 4 november 2011 20:00

Hejsan!

jag tänkte skapa en ny blogg för att det händer väldigt mycket nu och det kan vara skönt att skriva av sig ibland .

Jag är typ lite halvt efterbliven för jag har glömt av alla mina bloggar oså men nu tänker jag la försöka så gott det går fast det har jag ju sagt alla andra gånger med men haha aa   


mitt liv balanserar på en skör tråd och det ända som kan få mig att ramla ner från tråden och sluta kämpa är ännu en hård motgång men nu ska jag inte tänka så nu ska det gå framåt !

Men just nu är det enklaste sättet att få mig o må bra är att gråta som fan och jaa det har jag gjort nu det senaste, inte haft så mycket smink på mig för att jag vet att det kommer o rinna av igen, så nu ska jag isolera mig på mitt rum o tappa kontakten med ALLA  dvs. stänga av mobilen, inte logga in nånstans lr något så det blir ju detta inlägget tills jag kommer tillbaka ( starkare ), skippa skolan, jag ska ligga hemma och kolla på film o ligga i sängen o gråta o deppa och TRÄNA haha måste börja sköta det nu fan !   


Men hejjddå nu ska jag gå ut o gå med min syster små hundar det är två chiwawor ( vettifan hur det stavas ) hehe ..

pööws :*



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards